O nama

NAG doo se bavi dizajniranjem i proizvodnjom poslovnih i radnih uniformi. Naš osnovni cilj je potpuni kvalitet i prepoznatljivost u svim segmentima – od dizajna, razvoja proizvoda, izbora kvalitetnih materijala, pa do vrhunske izrade.

Od te ideje pa do danas, firma NAG sa ponosom nabraja preko 30 zadovoljnih klijenata koji posluju u različitim industrijama ali dele nešto zajedničko, a to je težnja ka kvalitetu i prepoznatljivosti sopetvenog brenda kroz njima jedinstveni stil oblačenja. Firma NAG svojim klijentima pruža jedinstvenu slobodu u odabiru materijala, boja i dizajna...

NAG nudi kvalitetnu, funkcionalnu, udobnu i savremeno dizajniranu odeću namenjenu Ugostiteljstvu, Medicinskim ustanovama, Obrazovnim ustanovama, Bankama, srednjim i većim preduzećima.

Osnovni segmenti NAG proizvodnje obuhvataju Poslovne uniforme, Promo uniforme, uniforme za Ugostiteljstvo i Radne uniforme (HTZ).

Razlozi uniformisanja kompanija i preduzeća su mnogobrojni, jedni od najčešćih predstavljaju sledeće činjenice:

  • Poslovne uniforme doprinose imidžu kompanije i ulivaju poverenje Vašim klijentima
  • Vaši zaposleni predstavljaju Vašu firmu svojom komunikacijom, svojim sposobnostima, tehničkom i inovativnom ekpertizom ali sa druge strane isto tako i svojim fizičkim izgledom tj. stilom odevanja
  • Poslovne uniforme utiču na osećaj pripadnosti i doprinose većem nivou discipline među zaposlenima
  • Poslovna uniforma razrešava zaposlene svakodnevnih muka povodom odabira odeće dok isto tako olakšava posao poslodavcu u smislu nadgledanja i supervajzinga svojih zaposlenih

85%

Talenat

90%

Dizajn

95%

Rad

100%

Kvalitet

NAG - Aleksandra Popović

Aleksandra Popović je diplomirala na Fakultetu Primenjenih umetnosti i dizajna u Beogradu. Stečeno znanje kroz zanatsku praksu krojača konfekcionara i likovnosti koja je bitna na umetničkoj Akademiji, Aleksandra je primenila u svom desetogodišnjem radu.

2005 god. osnovala je firmu NAG d.o.o. Poslovne Uniforme. Cilj je da sa svojim timom stručnih saradnika ponudi na jednom mestu kompletnu pripremu od dizajna do gotovog uzorka. Aleksandra smatra da je jednako važno imati sopstveni dizajn i vizuelni identitet prepoznatljiv kao i logo firme kroz koji se brendira kompanija. Jednobraznost odevanja u poslovnom svetu upućuje na izbor kvaliteta proizvoda i ne skreće pažnju na pojedinca u kolektivu.

Aleksandra Popović

Osnivač i vlasnik